sobota, 26 listopada 2016

OSLO 2016- co można zwiedzić w jeden dzień

Jeden dzień w Oslo. Będąc w Fredrikstad postanowiłem odwiedzić miasto od którego wszystko się zaczęło. Dokładnie 5 lat temu pierwszy raz odwiedziłem Norwegię i od tego momentu zamarzyłem sobie tutaj wrócić na dłużej, jeszcze ten moment nie nastał , ale mam nadzieję że w końcu się to stanie. Pogoda dopisała, było słonecznie , ciepło i spacer po Oslo udał się w 100%. Co można zobaczyć w jeden dzień przemierzając miasto na nogach od strony dworca autobusowego? A no nawet sporo, są to 4 główne atrakcje Oslo i kilka pobocznych, a cały przemarsz macie na zdjęciach u dołu :) . Zapraszam do oglądania i niech marzenia się spełniają :)






Pałac królewski






Rådhus











Twierdza Akerhus Festning








Budynek Opery







1 komentarz:

Anna i Norge pisze...

Sporo jak na jeden dzień zwiedzania :) mi też się marzy dzień w Oslo, może kiedyś też się wybiorę choć z Bergen to kawałek :)